نشريه اينترنتی جنبش سوسياليستی
نشريه سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های طرفدار راه مصدق

   www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

آرشيو //      توضيح هيئت تحريريه نشريه اينترنتی « جنبش سوسياليستی» درباره مطالبی که از طريق سامانه ی سازمان سوسياليست های ايران منتشرمی شوند! ـ

آدرس لینک به این صفحه در سايت سازمان سوسياليستهای ايران:   ـ

 

آیا رهبری می‌داند اگر کسی مقابل قوه قضاییه انقلابی باشد چه به روزش می‌آید؟[*]

پنج شنبه, ۲۳ شهریور, ۱۳۹۶

چکیده : من اگر بخواهم انقلابی باشم باید بپرسم قضیه رضا شهابی چیست؟ باید بفهمم آیا واقعا جلوی درمان علیرضا رجایی را در زندان گرفته اند؟ اگر بخواهم انقلابی باشم باید پرسش هایی را جدی و صریح مطرح کنم که نمی شود! برای همین ترجیح می دهم انقلابی نباشم و فقط به نماز و روزه ام برسم و برای اجاره آخر ماه آپارتمانی فکر کنم که تازه گرفته ام و چشم به هم بزنم نوبت یکساله ام تمام می شود و برای تمدیدش باز هم باید نگران...

محمدرضا زائری، روحانی اصولگرا و مدیر نشریه خیمه، در یادداشتی تلگرامی نوشت:

رهبر انقلاب پشت سر هم به انقلابی بودن توصیه می کنند، لابد هم منظورشان این نیست که سالی یک بار سیزده آبان با ماشین ضدگلوله به مراسم جلوی لانه جاسوسی بیاییم و مرگ بر آمریکا بگوییم و برویم رستوران شام بخوریم!

انقلابی بودن لازمه اش صراحت و عدالت خواهی و مبارزه با ظلم است؛ اما آیا خود رهبر انقلاب می دانند که اگر امروز مثلا کسی مثل من بخواهد در برابر عملکرد قوه قضاییه انقلابی باشد؛ چه به روزش می آید؟

به عافیت طلبی مبتلا می شویم، از ترس و ملاحظه سکوت می کنیم و اسمش را هم می گذاریم حفظ نظام!
در حالیکه این نظام با همین سکوت ها، با همین بی اعتنایی ها، با همین مصلحت سنجی ها و عافیت طلبی های ما از درون دارد می پوسد، دارد پوک می شود و آسیب می بیند و ما حواسمان نیست!

در آستانه چهلمین سالگرد این انقلاب دیگر نمی توانم انقلابی باشم! دیگر من آن جوان بیست و چند ساله نیستم که با قلدری و پررویی جلوی قاضی دادگاه می ایستاد؛ اما به خاطر حفظ نظام یک کلمه هم به رادیو بی بی سی فارسی نگفت!

امروز زن و بچه دارم و گرفتار اثاث کشی هستم، ببخشید صاحبخانه منتظر است و عجله دارم، سن و سالم بالا رفته و دیگر نمی توانم انقلابی باشم! به من چه که در قوه قضاییه چه می گذرد!

یکی دو ماه دیگر در روز سیزدهم آبان می روم جلوی لانه جاسوسی و مرگ بر آمریکا می گویم و برمی گردم به خانه، شام می خوریم و می خوابیم. نماز اول وقت مان را هم می خوانیم و مراقب حفظ نظام هستیم.

من اگر بخواهم انقلابی باشم باید بپرسم قضیه رضا شهابی چیست؟ باید بفهمم آیا واقعا جلوی درمان علیرضا رجایی را در زندان گرفته اند؟ اگر بخواهم انقلابی باشم باید پرسش هایی را جدی و صریح مطرح کنم که نمی شود!

برای همین ترجیح می دهم انقلابی نباشم و فقط به نماز و روزه ام برسم و برای اجاره آخر ماه آپارتمانی فکر کنم که تازه گرفته ام و چشم به هم بزنم نوبت یکساله ام تمام می شود و برای تمدیدش باز هم باید نگران شوم.

آری انقلابی بودن و انقلابی ماندن بسیار دردسر دارد و من نمی توانم انقلابی باشم!

  به نقل از سایت کلمه

تاريخ انتشار  در سايت سازمان سوسياليستهای ايران درروز   پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۷

درهمین رابطه:

[*] ــ مقام معظم رهبری : مجمع تشخیص مصلحت باید صددرصد انقلابی فکرکند، عمل کند وباقی بماند/ نباید مصوبه ویاحتی اظهاری مخالف مبانی انقلاب در مجمع باشد

http://www.ois-iran.com/2017/shahriwar-1396/ois-iran-7597-maghame_Rahbari....htm

ــ حکومت می‌خواست علیرضا رجایی در زندان بمیرد

همسر علی‌رضا رجایی: «در زندان امکان و اجازه هیچ معالجه‌ای نداده‌اند و هر بار فقط با یک آمپول یا قرص مسکن در بهداری اوین او را به بند ۳۵۰ برگردانده‌اند در حالی که اگر اجازه اعزام به بیمارستان و انجام آزمایش وجود داشت و بیماری او تشخیص و تحت درمان قرار می‌گرفت امروز او بخشی از صورت و چشم خود را از دست نمی‌داد.»

http://www.ois-iran.com/2017/shahriwar-1396/ois-iran-7586-hamsare_Rajaie....htm

ــ برادر علیرضا رجایی: «بهداری زندان ۵ بار درخواست اعزام به خارج از زندان کرده بود که این اجازه داده نشد»

http://www.ois-iran.com/2017/shahriwar-1396/ois-iran-7587-baradar_Rajaie....htm

ــ ادعای اژه ای: بیماری «علیرضا رجایی» ارتباطی با محکومیت‌اش نداشته است

http://www.ois-iran.com/2017/shahriwar-1396/ois-iran-7588-eddeaye_Ezeie.htm