نشريه اينترنتی جنبش سوسياليستی
نشريه سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های طرفدار راه مصدق

   www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

آرشيو //      توضيح هيئت تحريريه نشريه اينترنتی « جنبش سوسياليستی» درباره مطالبی که از طريق سامانه ی سازمان سوسياليست های ايران منتشرمی شوند! ـ

آدرس لینک به این صفحه در سايت سازمان سوسياليستهای ايران:   ـ

یکشنبه ۱۲ام شهریور ۱۳۹۶
 

ادعای اژه ای: بیماری «علیرضا رجایی» ارتباطی با محکومیت‌اش نداشته است


در حالی  که خانواده علیرضا رجایی تاکید می کنند ابتلای بیماری ایشان به سرطان نتیجه اهمال کاری مسئولان زندان است  اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در اظهاراتی مدعی شده :” بیماری «علیرضا رجایی» به هیچ وجه ارتباطی با محکومیت‌اش نداشته است.”
به گزارش ملی مذهبی   برادر دکتر رجایی در مصاحبه با اعتماد گفته است:«پنج مرتبه از سوی بهداری زندان اعزام به خارج از زندان برای اسکن و عکسبرداری تجویز شد که متاسفانه این اجازه داده نشد. تا آبان‌ماه سال ٩۴ که وی از زندان آزاد شد، می‌شود گفت اقدام درمانی خاصی برای او صورت نگرفته بود که همان زمان اسکن انجام و متوجه شدیم که تومور بدخیم و بسیار وسیع است.»
متن کامل ادعاهای اژه ای به  نقل از ایسنا به شرح زیر است:
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی در خصوص وضعیت جسمانی علیرضا رجایی و بیان ادعاهایی مبنی بر کوتاهی بهداری زندان در این رابطه، گفت:
این فرد دو سال پیش آزاد شده و در زمانی که در زندان بوده آثاری از این بیماری در او وجود نداشته است. من پرونده زندان را هم دیدم که او به خاطر سرماخوردگی به بهداری مراجعه کرده و یک بار هم مشکل دندان داشته که به متخصص خارج از زندان مراجعه کرده است؛ بنابراین مثل هر زندانی دیگری در صورت بیماری یا به بهداری یا به متخصص در بیرون مراجعه کرده است.
حالا بعد از دو سال پس از آزادی سرطان گرفته که ما هم از رنج بیماری سرطان و تخلیه چشم ایشان ناراحت هستیم، اما این قصد و غرض و این فضاسازی ها حمایت از فرد نیست و چیزی را هم درمان نمی کند و فقط باعث تشویش اذهان می شود. کسانی که می خواهند تسلی خاطر باشند باید از این دروغ پردازی و فضاسازی‌ها خودداری کنند.
این بیماری به هیچ وجه ارتباطی با محکومیت ایشان نداشته و آثاری از سرطان در پرونده زندان موجود نیست و دو سال بعد از آزادی این اتفاق افتاده است./ایسنا
به نقل از سایت ملی ـ مذهبی

تاريخ انتشار  در سايت سازمان سوسياليستهای ايران درروز شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۹ سپتامبر ۲۰۱۷

درهمین رابطه:

ــ حکومت می‌خواست علیرضا رجایی در زندان بمیرد

همسر علی‌رضا رجایی: «در زندان امکان و اجازه هیچ معالجه‌ای نداده‌اند و هر بار فقط با یک آمپول یا قرص مسکن در بهداری اوین او را به بند ۳۵۰ برگردانده‌اند در حالی که اگر اجازه اعزام به بیمارستان و انجام آزمایش وجود داشت و بیماری او تشخیص و تحت درمان قرار می‌گرفت امروز او بخشی از صورت و چشم خود را از دست نمی‌داد.»

http://www.ois-iran.com/2017/shahriwar-1396/ois-iran-7586-hamsare_Rajaie....htm

ــ برادر علیرضا رجایی: «بهداری زندان ۵ بار درخواست اعزام به خارج از زندان کرده بود که این اجازه داده نشد»

http://www.ois-iran.com/2017/shahriwar-1396/ois-iran-7587-baradar_Rajaie....htm

ــ حمایت جمعی از نیروهای ملی _مذهبی از دکتر علیرضا رجایی  ــ  نمایندگان ملت ناقضین حقوق شهروندان زندانی را به دستگاه قضایی برای محاکمه معرفی کنندو

http://www.ois-iran.com/2017/shahriwar-1396/ois-iran-7589-hemayat_az_Rajaie.htm

ــ افشاگری‌ صریح تاج‌زاده از تقلب جنتی در انتخابات مجلس ششم؛ چه شد که ناگهان حدادعادل به جای رجایی به مجلس رفت

http://www.ois-iran.com/2017/shahriwar-1396/ois-iran-7585-Tajzadeh_taghalobe_Jannati.htm