نشريه اينترنتی جنبش سوسياليستی
نشريه سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های طرفدار راه مصدق

   www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

آرشيو //      توضيح هيئت تحريريه نشريه اينترنتی « جنبش سوسياليستی» درباره مطالبی که از طريق سامانه ی سازمان سوسياليست های ايران منتشرمی شوند! ـ

آدرس لینک به این صفحه در سايت سازمان سوسياليستهای ايران:   ـ

http://www.ois-iran.com/2016/azar-1395/ois-iran-7503-hokme_sassaraye_rohaniyat....htm

  

حکم دادسرای ویژه روحانیت درباره حجة الاسلام والمسلمین احمد منتظری

 

باسمه تعالی

« احضار و بازجویی های مکرر حجة الاسلام والمسلمين احمد منتظرى و نیز تشکیل دادگاه و ارائه دفاعیه، ایشان در تاريخ ١٣٩٥/٩/٧به دادسراى ويژه روحانيت قم احضار و حكم دادگاه به وى ابلاغ گردید.

بر اساس اين حكم آقای احمد منتظری به اتهام اقدام عليه امنيت ملى به تحمل ده سال حبس تعزيرى و به جهت انتشار فايل صوتى داراى طبقه بندى سرى به تحمل ده سال حبس تعزيرى و به اتهام تبليغ عليه نظام به تحمل يك سال حبس تعزيرى جمعاً به تحمل ٢١ سال حبس تعزيرى محكوم شده است.

در ادامه حکم آمده: لكن با توجه به ارزش و حرمت خون برادر شهيدش و با عنايت به سن و سال و وضعيت خاص وى و فقد سابقه محكوميت كيفرى، با احصاء ميانگين حداقل و حداكثر مجازاتها در مقام اجراء فقط ٦ سال از حبسهاى مورد حكم اجراء مي گردد.

و نظر به اينكه مجموع اقدامات متهم خلاف شأن روحانيت تشخيص داده شد، متهم را به خلع لباس روحانيت محكوم مي نمايد؛ و با توجه به انتساب به خانواده شهيد، خلع لباس ايشان به مدت ٣ سال تعليق مي گردد.

اين حكم تا ٢٠ روز از تاريخ ابلاغ، قابل تجديدنظرخواهى در محاكم دادگاه ويژه روحانيت مي باشد.»

 

بیت آیت الله العظمی منتظری(ره)

به نقل از ساِیت آبت العظمی منتظری

 

تاريخ انتشار  در سايت سازمان سوسياليستهای ايران در روز   يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۷ نوامبر ۲۰۱۶

 درهمین رابطه:

 ــ مجموعه ای درباره فایل صوتی دیدار آیت الله منتظری با«هیأت مرگ» آیت الله منتظری خطاب به “هیات مرگ”: «شما جنایتکار هستید»

http://www.ois-iran.com/2016/shahriwar-1395/ois-iran-7450-heyate_marg.htm