نشريه اينترنتی جنبش سوسياليستی
نشريه سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com

 socialistha@ois-iran.com

آرشيو 

     توضيح هيئت تحريريه نشريه اينترنتی « جنبش سوسياليستی» درباره مطالبی که از طريق سامانه ی سازمان سوسياليست های ايران منتشرمی شوند! ـ

آدرس لینک به این صفحه در سايت سازمان سوسياليستهای ايران:   ـ

http://www.ois-iran.com/2019/ordibehesht-1398/ois-iran-8293-dolate.eslami....htm

تشکیل دولت اسلامی یعنی حکومت اسبدادی فردی  ـ   مجید هوشیار

بعد از گذشت چهل سال از استقرار جمهوری اسلامی اقای خامنه ای خیز برداشته است برای تشکیل دولت اسلامی . به نظر می رسد ، دولت اسلامی یعنی با حذف فرایند واقعی همین انتخابات نیم بند و مشارکت نیم بند مردمی تر که با نظارت استصوابی آغاز گردیده ادامه می یابد و با حکم حکومتی ولایت مطلقه ، مسؤلین نهاد ها منصوب و وظائف انها نیز ابلاغ خواهد شد. تغییرات در نهاد مجمع تشخیص مصلحت که وظیفه اش رسیدگی به اختلاف مجلس و شورای نگهبان بود اکنون بعنوان نمونه پیش چشم ما قرار دارد.

ملاحظه می شود که اختیارات این نهاد کاملا انتصابی بر خلاف مصرح در قانون اساسی روز به روز بیشتر و گسترده تر می شود تا جائی که برخی از نمایندگان مجلس آنرا به شورای نگهبان دوم و برخی دیگر آنرا بعنوان مجلس سنا تعبیر کرده اند که در هر دوحالت برخلاف صریح همین قانون اساسی ناقص الخلقه جمهوری اسلامی است که نهاد های انتخابی قوه مجریه و مقننه که ظاهرا مردم در تشکیل آنها دخیل بوده اند را به محاق خواهد برد.

تشکیل دولت اسلامی یعنی حرکت به سوی حکومت فردی کامل که نمونه بارز آن قدرت بی حد و حصر و بدون پاسخگوئی ولی فقیه در زمان کنونی است که بنا است به تعبیر حضرات آنرا بدست امام زمان بسپارند.

فراموش نکنیم در زمان تشکیل مجلس خبرگان اول که سرگرم پخت و پز قانون اساسی مبتنی بر اصل ولایت فقیه بود آقای خمینی فرمایشاتی در پاسخ به آن دسته از مراجع تقلید و گروه های سیاسی که اصل ولایت فقیه در قانون اساسی رامغایر سایر اصول همان قانون و استبداد دینی می دانستند بدین مضمون فرمودند که ولایت فقیه ادامه ولایت پیامبر اکرم است ایا پیامبر اسلام دیکتاتور بود ؟. ولایت فقیه ادامه ولایت حضرت علی است ایا حضرت علی دیکتاتور بوده اند؟ . که البته گذشت چهار دهه از استقرار جمهوری اسلامی درستی نظر مخالفین به ثبوت رسیده است.

با توجه به گفته های بالا متوجه می شویم که مردمسالاری دینی سخنی بی اساس و با محتوای حکومت و استبداد فردی ولایت فقیه است که سالیان درازی در بازار مکاره دین فروشی بوسیله مسؤلان مختلف این بازار به مردم فلکزده ایران عرضه شده است.وچنان که پیداست بسته بندی های جدید آن در راه است که بزودی رونمائی خواهد شد.

سخنان آقای علم الهدی در خطبه های نماز جمعه ، جمعه گذشته ضمن اینکه وعده و تزریق امید به عمله استبداد می باشد هشدار بسیار روشنی به مخالفین استبداد و طرفدارن آزادی و عدالت اجتماعی هم هست . متاسفانه زمان در جمهوری اسلامی آبستن حوادث تلخی است که متناسب با شرائط قرون گذشته است.

علم الهدی ، امام جمعه و نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: 5 مرحله مقام معظم رهبری برای این فرآیند در این بیانیه مشخص فرمودند که مرحله نخست انقلاب اسلامی است؛ مرحله دوم نظام اسلامی است که تشکیل شد؛ مرحله سوم دولت اسلامی و مرحله چهارم، جامعه اسلامی است که این دو رسالت ما در 40 سال دوم انقلاب است؛ در چهل ساله اول انقلاب پیروز و پاسداری و نگهبانی شد و نظام اسلامی شکل گرفت و پایش ایستادیم و 40 سال دوم، دولت اسلامی است که ما باید تشکیل دهیم.

مجید هوشیار

ـ  21 آوریل 2019 برابر اول اردیهبشت 1398

به نقل لز فیس بوک مجید هوشیار

تاريخ انتشار در سايت سازمان سوسياليستهای ايران ـ سوسیالیستهای طرفدار راه مصدق در روز  يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱ آپريل ۲۰۱۹

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تمام حقوق این وبسایت بر اساس قانون کپی‌رایت برای تارنمای سازمان سوسیالیست های ایران ـ سوسیالیست های طرفدار «راه مصدق»، محفوظ است. استفاده از مطالب با ذكر منبع و نام نويسنده بلامانع است.