نشريه اينترنتی جنبش سوسياليستی
نشريه سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com

 socialistha@ois-iran.com

آرشيو 

     توضيح هيئت تحريريه نشريه اينترنتی « جنبش سوسياليستی» درباره مطالبی که از طريق سامانه ی سازمان سوسياليست های ايران منتشرمی شوند! ـ

آدرس لینک به این صفحه در سايت سازمان سوسياليستهای ايران:   ـ

www.ois-iran.com/2019/mordad-1398/ois-iran-8393-sokhanraniee-dr.Hossein-Nousavian-bar-dare-Aramgahe-shohadaye-ghiyame-melli-30-tir.htm

  

سخنرانی دکتر حسین موسویان بر سر آرامگاه شهدای قیام ملی سی‌تیر

- به‌همراه همخوانی سرود ای ایران.


 
 
سخنرانی دکتر حسین موسویان رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران کنار آرامگاه شهدای قیام ملی سی‌تیر: 
 «نَهضَت ملی ایران مؤثرترین نَهضَت استقلال‌طلبانه و آزادی‌خواهانه در صدوبیست‌ سال اخیر بود و قیام سی‌تیر نقطه اوج این نَهضَت است».
دکتر مصدق در غروب سی‌تیر زمانی‌که مردم پیروز در کنار خانه وی تجمع کرده بودند، با چشم گریان فریاد زد «مردم  استقلال_ایران از بین رفته بود، شما با فداکاری آن‌را برگردانید».
انقلاب 1357 برای آزادی و استقللال و به‌عنوان عکس‌العمل به کودتای 28 مرداد صورت گرفت، ولی کسانی که قدرت‌مدار انقلاب شدند، با انحصارطلبی اهداف انقلاب را به‌دور انداختند. حال پس از چهل سال نه استقلال و نه آزادی و نه عدالت داریم و متأسفانه امنیت و کیان ملی ما هم تحت خطر قرار گرفته است.


https://www.youtube.com/watch?v=2cM4zbxCHaM&feature=youtu.be

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تمام حقوق این وبسایت بر اساس قانون کپی‌رایت برای تارنمای سازمان سوسیالیست های ایران ـ سوسیالیست های طرفدار «راه مصدق»، محفوظ است. استفاده از مطالب با ذكر منبع و نام نويسنده بلامانع است.