نشريه اينترنتی جنبش سوسياليستی
نشريه سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های طرفدار راه مصدق

   www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

آرشيو 

      توضيح هيئت تحريريه نشريه اينترنتی « جنبش سوسياليستی» درباره مطالبی که از طريق سامانه ی سازمان سوسياليست های ايران منتشرمی شوند! ـ

آدرس لینک به این صفحه در سايت سازمان سوسياليستهای ايران:   ـ

 

پیام دل‌آرامی الهه امیرانتظام ازبرای درگذشت مهندس بهرام نمازی

به نام حامی حق

هنوز ناباورانه غرق در اندوه کوچ بی بازگشت یا و یاور زندگی ام هستم که خبر ناگوار دیگری دلم را دگر بار بی صدا شکست: هجرت بهرام نمازی به دیار باقی! ای داد و بیداد که رادمرد دیگری را در عرصه مبارزات ملی و آزادیخواهانه،، اما صلح آمیز و به دور از خشونت ، از دست دادیم. یار  دیرینه و وفادار پروانه و داریوش عزیز ، همراه متعهد همه آنانی که عاشق این کهن مرز و بوم هستند، و رفیق خوب و مهربان ما که حضورش در سخت ترین دوران آرام بخش دل های نگران مان بود.

این ضایعه اندوهبار و جبران ناپذیر را خدمت خاندان محترم نمازی بخصوص همسر  وفادارشان بانو ماهرخ عزیز، فرزندان دلبندشان، و نیز کلیه دوستان و همفکران ایشان تسلیت عرض کرده و برای همگی مان صبر و شکیبایی آرزومندم.

بدون شک تلاش های این مرد بزرگ، شجاع، اما بی ادعا در راستای حفظ و صیانت از پیشینه پر  افتخار تاریخ میهن مان در یاد همگان ، به ویژه نسل جوان و سازندگان ایران فردا، جاوید خواهد ماند.

نام شان مانا، خاطرات شان حیات بخش ،  و راه پر افتخارشان پر رهرو  باد.

تهران- ۲۷ امرداد نود و هفت

تاريخ انتشار  در سايت سازمان سوسياليستهای ايران ـ سوسیالیستهای طرفدار راه مصدق در روزچهار شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۹ اوت ۲۰۱۸


ــ مجموعه ای از پیام های تسلیت به مناسبت درگذشت مهندس بهرام نمازی

www.ois-iran.com/2018/mordad-1397/ois-iran-8060-majmouaie_az_payamhaye_tasliyat...Bahram_Namazie.htm