نشريه اينترنتی جنبش سوسياليستی
نشريه سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com

 socialistha@ois-iran.com

آرشيو 

     توضيح هيئت تحريريه نشريه اينترنتی « جنبش سوسياليستی» درباره مطالبی که از طريق سامانه ی سازمان سوسياليست های ايران منتشرمی شوند! ـ

آدرس لینک به این صفحه در سايت سازمان سوسياليستهای ايران:   ـ

www.ois-ira.com/2019/ordibehesht-1398/ois-iran-8295-ettelaieyehe-hezbe-iran....htm

اطلاعیه حزب ایران پیرامون درگذشت زنده‌یاد سرلشکر ناصر فربُد

 

بدینوسیله به اطلاع هموطنان، اعضا و علاقمندان حزب ایران می‌رساند، تیمسار سرلشکر ناصر فربُد، عضو بازنشسته شورای مرکزی حزب ایران و هیات رهبری جبهه ملی ایران درگذشت.

زنده‌یاد سرلشکر ناصر فربد سال هاى بسیار خطیرى در ارتش و نهضت ملى ایران سرمنشاء خدمات ارزنده و شایسته ای بوده‌‌اند، اما شوربختانه در واپسین سال هاى عمر، به علت کسالت و کهولت سن، تصمیم بر کناره‌گیرى از فعالیت‌های حزبی و تشکیلاتی گرفته و هم مسلکان خویش را از موهبت حضور قاطع و مؤثر خود محروم نموده بودند.

حزب ایران این ضایعه جبران ناپذیر را به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان ایشان آرزوی صبر و دل‌آرامی می نماید.

زمان و مکان مراسم خاکسپارى و پُرسه ایشان متعاقباً به اطلاع عموم مردم، علاقمندان و هم اندیشان ملّى خواهد رسید.

جاوید باد ایران

کمیته مرکزی حزب ایران

تهران – ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

تاريخ انتشار در سايت سازمان سوسياليستهای ايران ـ سوسیالیستهای طرفدار راه مصدق در روز  دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۹ آپريل ۲۰۱۹

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تمام حقوق این وبسایت بر اساس قانون کپی‌رایت برای تارنمای سازمان سوسیالیست های ایران ـ سوسیالیست های طرفدار «راه مصدق»، محفوظ است. استفاده از مطالب با ذكر منبع و نام نويسنده بلامانع است.