نشريه اينترنتی جنبش سوسياليستی
نشريه سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های طرفدار راه مصدق

   www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

آرشيو //      توضيح هيئت تحريريه نشريه اينترنتی « جنبش سوسياليستی» درباره مطالبی که از طريق سامانه ی سازمان سوسياليست های ايران منتشرمی شوند! ـ

آدرس لینک به این صفحه در سايت سازمان سوسياليستهای ايران:   ـ

http://www.ois-iran.com/2018/esfand-1396/ois-iran-7891-bayaniyahe_daneshjuyane_melligeraye_daneshgahaye_tehran-14-esfand-1396.htm

 

بیانیه شماره ۲ دانشجویان ملی‌گرای دانشگاه‌های تهران

به مناسبت ۱۴ اسفند

دوستان عزیز، دانشجویان گرامی؛
مطلع شدیم که دولت دو رو و دروغ در حاکمیت فاسد بار دیگر با درخواست تشکل آزادی‌خواه و عدالت‌طلب میهن‌مان «جبهه ملی ایران» برای برگزاری تجمعی دریکی از میادین تهران آن‌گونه که انتظار می‌رفت موافقت به عمل نیاورده و باری ثابت کرد که به هر نوع قاعده و یا قوانینی که در آن حقوق اساسی انسان‌ها موردتکریم قرار بگیرد پای‌بند نیست.

دوستان عزیز؛
رژیم فاسد و غارت‌گر تحت پوشش اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی که فسادها و خیانت‌های گسترده‌شان بر همگان آشکارشده با سرعت غیرقابل‌باوری میهن غنی و ثروتمند ما را به سمت آفریقائیزه شدن هدایت می‌کنند.

بحران‌های گسترده داخلی اعم از سیاسی با زندانی شدن هزاران انسان بی‌گناه منتقد و وطن‌دوست در سراسر کشور از تمامی قشرهای جامعه ازجمله: دانشجویان، معلمان، کارگران

بحران اقتصادی که نمونه بارزش چپاول دارایی‌های مردم از طریق ایجاد بانک‌های صوری، بیکاری‌های گسترده و حقوق‌های عقب‌افتاده گاه دوساله. بحران‌های اجتماعی و محیط زیستی که گستردگی‌‌شان فاجعه‌بار و کلمات ناتوان از توصیفشان، بحران‌های خارجی هم که این روزها همگان بر آن آگاه‌اند و روحشان از این‌که ثروت ملی‌شان در کشوری دیگر در دفاع از دیکتاتوری خون‌ریز و کودک کش و یا در حمایت از گروه‌های تروریستی در سرتاسر جهان صرف شود به‌شدت آسیب‌دیده است، تداوم هرکدام از آنها آینده میهن ما را نامعلوم و بلکه به سمت مرگ و نیستی رهنمون می‌سازد.

دانشجویان گرامی؛
ما در راستای عقیده و پی‌گیری اعتقاد خود که همان دفاع از زندگی انسانی، حفظ هویت ملی میهنی و رسیدن به دموکراسی است، دست یاری همگان را به گرمی فشرده و در کنار همه دانشجویان ایستادن را برای خود یک تکلیف انسانی و ملی می‌دانیم.

تأکید می‌کنیم بر حضور خود در روز ۱۴ اسفند همراه و همگام با سایر افراد و جریان‌های ملی و تحول‌خواه از ساعت ۱۷ به مناسبت درگذشت رهبر نهضت ملی ایران “دکتر محمد مصدق” در میدان بهارستان!

بدین‌وسیله از عموم دانشجویان دعوت می‌کنیم که ما را همراهی کرده و از مردم عزیز نیز تقاضا داریم که فرزندانشان را یاری نموده و تنها نگذارند.

۱۰ اسفند ۹۶
دانشجویان ملی‌گرای دانشگاه‌های تهران

به نقل از سایت ملیون ایران

تاريخ انتشار در سايت سازمان سوسياليستهای ايران ـ سوسیالیستهای طرفدار راه مصدق در روزشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۳ مارس ۲۰۱۸

درهمین رابطه:

 ــ  جبهه ملی ایران خواهان برگزاری یک گردهمایی عمومی در تهران شد

http://www.ois-iran.com/2018/bahman-1396/ois-iran-7814-Jebheyemelli_khahane_bargozari_yek_gerdhamayieye_Omomie....htm

 ــ  بیانیه جبهه ملی ایران:

دولت جمهوری اسلامی مجوز برای برگزاری گردهمایی به جبهه ملی ایران نداد

http://www.ois-iran.com/2018/esfand-1396/ois-iran-7838-dolate_jomhoriye_islami-mojawez_...nadad.htm

ـ  بیانیه جمعی از فعالان سیاسی در خارج از کشور: از فراخوان دانشجویان برای تجمع صلح آمیز در میدان بهارستان حمایت می کنیم!

http://www.ois-iran.com/2018/esfand-1396/ois-iran-7892-az_farakhane_daneshjuyan_hemayat_mikonim.htm