نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

 

جلاد ننگت باد!!

تسليت سازمان سوسياليست های ايران

به خانواده های علم هولی، کمانگر، حیدریان، وکیلی و اسلامیان

در سحرگاه روز يکشنبه ١٩  ارديبهشت ١٣٨٩ پنج تن از زندانيان سياسی، بنام های شيرين علم هولی، فرزاد کمانگر، علی حيدريان، فرهاد وکيلی، مهدی اسلاميان، که مدتها در سخت ترين شرايط درشکنجه گاه های حکومت جمهوری اسلامی بسر می بردند،اعدام شدند!

سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های طرفدار راه مصدق، ضمن تسليت و همدردی با خانواده های داغدار واعلام انزجار و نفرت از اعدام اين هموطنان توسط دژخيمان حاکم بروطنمان ايران، اين جنايت را همچون صدها جنايت ديگر، محکوم می کند.

ما سوسياليست های مصدقی، که «نفی هرگونه شکنجه جسمی و روانی و لغو قانون اعدام» يکی از اهداف سازمانمان از بدو تأسيس (سی تير ١٣٦٣ ) تا کنون بوده است، براين نظريم که جنايت ١٩  ارديبهشت ١٣٨٩،همچون ديگرجنايات رژيم جمهوری اسلامی از سوی افراد و سازمانهای سياسی ايرانی ( صرفنظر از وابستگی گروهی و جناحی ) ، که ادعا دارند با استبداد و قانون شکنی مخالف هستند  و از «حقوق بشر» و « حقوق شهروندی» دفاع می نمايند ـ ، حتمأ بايد محکوم  گردد!

 طبيعی است افراد و سازمانهای سياسی ايرانی ، که ادعا دارند با استبداد و قانون شکنی مخالف هستند  و از «حقوق بشر» و « حقوق شهروندی» دفاع می نمايند نمی توانند اين جنايات را محکوم نکنند؛ درغير اينصورت بايد اذعان داشت که ادعای چنين افراد و سازمانهائی فقط جنبه تبليغاتی داشته وهدفش فريب افکار عمومی است!

ما ازخواست علنی بودن جلسه دادگاهها و برخوردار شدن تمام زندانيان سياسی از وکيل مدافع پشتيبانی می کنيم!

 

ــ زنده باد آزادی، حاکميت قانون و حاکميت ملت؛

ــ درود بر روان جانباختگان شيرين علم هولی، فرزاد کمانگر، علی حيدريان، فرهاد وکيلی، مهدی اسلاميان؛

ــ ننگ و نفرت بر حاکمين جمهوری اسلامی که بخاطر حفظ قدرت و ثروتهای چپاول شده از بيت المال، اعتراضات مردم را با توسل به قهر سرکوب می کنند و خواست های قانونی مخالفين و منتقدين خود را با زندان، شکنجه و اعدام پاسخ می دهند ؛

ــ جلاد ننگت باد!!

هيئت اجرائی سازمان سوسياليست های ايران

سه شنبه  ۲١ ارديبهشت ۱٣٨۹ -  ۱١ می ۲۰۱۰

socialistha@ois-iran.com

www.ois-iran.com