نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

 

پاسخ محمدی اردهالی به ولایتی

 

باسمه تعالی

ظرف چند روز گذشته خبری منتشر شد، مبنی بر اینکه آقای دکتر ولایتی اعلام نموده اند که به دلیل اینکه سازمان مجاهدین خلق و رضا پهلوی از موضع آقای مهندس موسوی حمایت کرده اند، پس آقای موسوی باطل است!

سوال از آقای دکتر ولایتی این است که آیا این ایراد به آقای مهندس موسوی است یا ایراد به حقیقتی است که تمام یا اکثریت مردم ایران آن را پذیرفته اند؟

اتفاقا دقیقا کسانی که این حقیقت را نپذیرفته اند، رو در روی ملت ایران ایستاده اند!

و متاسفانه جنابعالی که یک روز به وزیر بودن در کابینه مهندس موسوی افتخار می کردید، امروز در صف مخالفین ایشان قرار گرفته اید!

آیا به زبان دیگر نمی توان گفت، حقیقت را حتی رضا پهلوی فهمید، ولی شما نفهمیدید؟ یا نخواستید بفهمید!

سوال این است که اول انقلاب، آن موقع که سازمان مجاهدین برای امام خمینی شعار می دادند، آیا شما اعتراضی داشتید؟

آیا شما نبودید که مطب خود را برای خانواده های مجاهدین قرار داده بودید؟!

اینجانب هم با سازمان مجاهدین و رضا پهلوی مخالف هستم، اما آشکاری عملکرد مهندس موسوی بقدری بوده است، که حتی این سازمان ضد بشر را هم مجبور به اطلاعت از ملت ایران کرده است و شما که یک قدمی ایشان می باشید و تمام مسائل را می بینید، سر خود را در برف نموده اید و خود را به ندیدن می زنید!!

فقط جرم آقای موسوی را در این دیده اید که دو جریان باطل او را تایید کرده اند!

اگر جذب مخالفین یک جریان، اشتباه است، آیا با همین دید نمی توان به رسول اکرم حضرت محمد بن عبدالله (ص) هم ایراد گرفت که باطل است، به دلیل اینکه ابوسفیان هم به حضرت محمد بن عبدالله ایمان آورد؟

آقای دکتر، بهتر است خود را معلم اخلاق و معلم ایمان ندانید! و به روشنی بگویید که اهمیت پست و مقام ها بیشتر است از اخلاق و ایمان و ایران و اسلام و مردم و چشم بستن بر شکنجه و تجاوز و کشتن و ضرب و جرح مردم به دلیل اینکه می خواهند بگویند رای ما را پس بدهید!

آقای دکتر ولایتی سعی کنید یک سوزن به خود بزنید شاید بیدار شوید!

محمد محمدی اردهالی

اول شهریور هشتاد و هشت