نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

 
فریده غیرت : طبق اعلام دادگاه انقلاب، اتهام معتمدی مهر اقدام علیه امنیت کشور است


میزان : وکیل معتمدی مهر گفت: برخلاف اعلام غیر رسمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی «شبکه خبر ایران» اتهام مهدی معتمدی مهر به هیچ وجه اختلاس نبوده بلکه اتهام ایشان طبق اعلام دادگاه انقلاب «اقدام علیه امنیت کشور» می باشد. فریده غیرت اعلام داشت: با مراجعه اینجانب به دادگاه انقلاب جهت پیگیری بازداشت آقای مهدی معتمدی مهر و اطلاع از اتهام و از محل نگهداری ایشان و همچنین ارائه وکالتنامه جهت اخذ امضای آقای معتمدی مهر، مشخص گردید که ایشان در بند 209 زندان اوین در بازداشت به سر می برند.

 

 

يکشنبه 13 ارديبهشت 1388
Sun 3 May 2009

به نقل از سايت ميزان نيوز

 

وکیل معتمدی مهر گفت: برخلاف اعلام غیر رسمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی «شبکه خبر ایران» اتهام مهدی معتمدی مهر به هیچ وجه اختلاس نبوده بلکه اتهام ایشان طبق اعلام دادگاه انقلاب «اقدام علیه امنیت کشور» می باشد.

 

به گزارش میزان ، فریده غیرت اعلام داشت: با مراجعه اینجانب به دادگاه انقلاب جهت پیگیری بازداشت آقای مهدی معتمدی مهر و اطلاع از اتهام و از محل نگهداری ایشان و همچنین ارائه وکالتنامه جهت اخذ امضای آقای معتمدی مهر، مشخص گردید که ایشان در بند 209 زندان اوین در بازداشت به سر می برند.

 

وی افزود: طبق نظر مقام قضایی مربوطه ایشان در حال حاضر در حال انجام بازجویی هستند و پس از انجام بازجویی و اعلام نظر در خصوص اتهام ایشان، وکالتنامه ارائه و به امضای ایشان رسانده خواهد شد.

 

غیرت همچنین اعلام داشت: عمل پایگاه اینترنتی شبکه خبر ایران (INN) و تعدادی دیگر از پایگاه های مشابه که بدون اظهارنظر مقامات قضایی اتهام اختلاس را متوجه آقای معتمدی مهر داشته و به این ترتیب به حیثیت ایشان لطمه وارد کرده اند، برخلاف اخلاق و قانون بوده و قابل تعقیب می باشد که به موقع اقدام خواهد شد.

 

مهدی معتمدی مهر، عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران و عضو کمیته دفاع از انتخابات آزاد، سالم و عادلانه، روز 31 فروردین ماه توسط مامورین امنیتی دادگاه انقلاب در منزل شخصی خود در شهر کرج بازداشت شد.