نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

 
همسر معتمدی مهر

هنوز از مکان بازداشت و اتهام همسرم خبر ندارم


جمعی از اعضای شاخه جوانان نهضت آزادی ایران بعدازظهر روز پنج شنبه دهم اردی بهشت ماه با حضور در منزل مسکونی مهدی معتمدی مهر با همسر و فرزند او دیدار کردند . در این دیدار همسر معتمدی مهر ضمن ارائه توضیحاتی از نحوه بازداشت معتمدی مهر بیان داشت :" سه روز پس از بازداشت مهدی برای ملاقات و آگاه شدن از علت و مکان بازداشت همسرم به دادگاه انقلاب تهران مراجعه کردم که کارکنان دادگاه گفتند معتمدی مهر در مرحله تفهیم اتهام قرار دارد و دوره تحقیقات مقدماتی را به سر می برد و در این مرحله امکان هیچگونه تماس و ملاقاتی ندارد".
 

 


شنبه 12 ارديبهشت 1388
Satur 2 May 2009

به نقل از سايت ميزان نيوز

 

جمعی از اعضای شاخه جوانان نهضت آزادی ایران بعدازظهر روز پنج شنبه دهم اردی بهشت ماه با حضور در منزل مسکونی مهدی معتمدی مهر با همسر و فرزند او دیدار کردند .

در این دیدار همسر معتمدی مهر ضمن ارائه توضیحاتی از نحوه بازداشت معتمدی مهر بیان داشت :" سه روز پس از بازداشت مهدی برای ملاقات و آگاه شدن از علت و مکان بازداشت همسرم به دادگاه انقلاب تهران مراجعه کردم که کارکنان دادگاه گفتند معتمدی مهر در مرحله تفهیم اتهام قرار دارد و دوره تحقیقات مقدماتی را به سر می برد و در این مرحله امکان هیچگونه تماس و ملاقاتی ندارد".

وی با بیان اینکه هنوز از اتهام و مکان بازداشت معتمدی مهر پس از گذشت دوازده روز خبر ندارم ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر از مکان و دلیل بازداشت همسرش آگاه شود .

لازم به توضیح است مهدی معتمدی مهر عضو دفتر سیاسی و دبیر کمیته آموزش نهضت آزادی ایران و عضو کمیته دفاع از انتخابات آزاد، سالم و عادلانه ظهر روز یکشنبه 30 فروردین ماه با حکم دادگاه انقلاب تهران در منزل مسکونی اش واقع در گوهردشت کرج بازداشت شد .

برخی از خبرگزاری ها از جمله خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی اتهام وی را " اختلاس از یک موسسه مالی " عنوان کرده اند که این ادعا از سوی دکتر ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت و دبیر کل نهضت آزادی ایران مردود خوانده شد .

براساس شنیده ها گمان می رود بازداشت آقای معتمدی مهر در رابطه با صدور بیانیه ای است که توسط کمیته دفاع از انتخابات آزاد، سالم و عادلانه تحت عنوان "طرح ضرورت نظارت نهادهاي ملي و بين‌المللي بر انتخابات " صادر شد .

منبع : با مردم