نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

 

پیام آیت‌الله موسوی اردبیلی درباره انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللّهَ يَأْمُرُكُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا وَإِذَا حَكَمْتُم بَيْنَ النَّاسِ أَن تَحْكُمُواْ بِالْعَدْلِ إِنَّ اللّهَ نِعِمَّا يَعِظُكُم بِهِ إِنَّ اللّهَ كَانَ سَمِيعًا بَصِيرًا
سوره النساء آیه ۵۸

با عرض تبریک میلاد خجسته بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی مؤمنین و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در پی حوادث پیش آمده مطالبی را به محضر شریف مردم ایران می رسانم.
حضور شکوهمند و افتخار آفرین مردم غیور ایران در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری برگ زرینی از افتخارات این ملت بزرگ بود که می توانست نیروی عظیمی جهت پیشرفت آینده کشور فراهم نماید اما سیر اتفاقات رخ داده در پس آن در مسیری قرار گرفت که شیرینی انتخابات را زایل کرد.
اینجانب ضمن احترام به آراء آحاد ملت شریف ایران از تمامی عزیزانی که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض دارند، می خواهم که اعتراضات خود را با رعایت موازین شرعی ابراز نمایند و از دست زدن به آشوب و تخریب اموال عمومی احتراز کنند. البته واضح است که این گونه اعمال از جانب مردم صورت نمی پذیرد و عده قلیلی در پی آنند که با انتساب این گونه اغتشاشات به ملت به اهداف ناپاک خود برسند و مردم باید با هوشیاری کامل حساب خود را از آنان جدا نمایند.
از تمامی مسئولان انتظامی و امنیتی نیز می خواهم که در برخورد با معترضین با رأفت و ملایمت و حفظ حدود شرع و قانون رفتار نمایند و از دست زدن به اعمال تحریک آمیز اجتناب کنند حمله کردن به مراکز علمی و فرهنگی و برهم زدن آسایش مردم در اماکن خصوصی خود با هیچ میزان شرعی و قانونی سازگار نیست.
از مسئولان ذی ربط انتخابات نیز می خواهم که با رعایت دقت و سرعت و حفظ بی طرفی به شکایات واصله رسیدگی نمایند و در مورد آنها به نحوی که جلب رضایت مردم را بنماید و آنان را قانع سازد اطلاع رسانی کنند زیرا همان گونه که امام راحل (رحمة الله علیه) فرمود: "میزان رأی ملت است" و صاحبان اصلی نظام اسلامی آنانند و این حق مردم است که از سرنوشت آراء خود مطلع شوند.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با تمامی کسانی که در این حوادث آسیبی به آنها رسیده است مخصوصا خانواده جان باختگان و محکوم نمودن اعمال خشونت از جانب هر کسی که صورت پذیرد، اکنون که در شهر مقدس مکه مکرمه و در جوار حرم امن الهی می باشم، خاضعانه از درگاه ذات اقدس ربوبی می خواهم که این ملت بزرگ را همواره سربلند نماید و کشور ایران و نظام اسلامی آن را تحت سایه الطاف خود حفظ فرماید.

والسلام علیکم و رحمة الله برکاته
عبدالکریم موسوی اردبیلی
چهارشنبه ۲۳ جمادی الثانی ۱۴۳۰
مکه مکرمه

منبع: ديوان اصلاح

http://eslah.malakut.ir