نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

 

جوابيه آيت الله صانعي

در پاسخ به مير حسين در باره انتخابات اخير رياست جمهوري

  خبرگزاري انتخاب :نامه دردمندانه، انساني، اسلامي و ايماني جنابعالي را دريافت کردم، اميد آن داشتم که انتخاب شما با کوله باري ازتجربه و تعهد و دعاي امام امت (سلام الله عليه) وياران با وفايش، شادي مردم فهيم وآگاه ايران اسلامي را دوچندان کند. اما صد افسوس که چنين نشد، يقين بدانيد که احقاق حقوق و احترام به راي مردم و صيانت از انتخاب آگاهانه ملت که درمتن نامه شما به خوبي نمايان است تنها از طريق آگاه نمودن همه انسانها و ادامه آن امکان پذير است.

 ـ  ۲۵ خرداد ماه ۱۳۸۸    ساعت : ۱۸ , ۱۴

به نقل از خبرگزاری انتخاب:

دوست مکرّم و يار و فرزند امام خميني (سلام الله عليه)
جناب آقاي مهندس ميرحسين موسوي (دام عزه)
بعدالتحيه والسلام
نامه دردمندانه، انساني، اسلامي و ايماني جنابعالي را دريافت کردم، اميد آن داشتم که انتخاب شما با کوله باري ازتجربه و تعهد و دعاي امام امت (سلام الله عليه) وياران با وفايش، شادي مردم فهيم وآگاه ايران اسلامي را دوچندان کند. اما صد افسوس که چنين نشد، يقين بدانيد که احقاق حقوق و احترام به راي مردم و صيانت از انتخاب آگاهانه ملت که درمتن نامه شما به خوبي نمايان است تنها از طريق آگاه نمودن همه انسانها و ادامه آن امکان پذير است.
و اگر مي پنداشتم که با تذکّر اينجانب گره اي ازمشکلات فعلي رفع مي شد حتما به چنين امرمقدس و لازمي اقدام ميکردم، تا شک و شبهه به وجود آمده درانتخابات و آراي مردم مرتفع گردد.
لکن با همه مشکلات و شرايط موجود چون باب دعا و توجه به خداوند بدون حجاب و مانع است و درهر زمان بشر مي تواند با او ارتباط برقرارنمايد برخود لازم مي دانم که براي شما وهمه مردان و زنان اين مرز و بوم و استمرار اهداف مقدس نهضت و جمهوري اسلامي امام خميني (سلام الله عليه)- که همان اسلام ناب طرفدار کرامت وحقوق انسانهاست – دعا نمايم، برماست دعا و بر اوست اجابت.
در خاتمه همه ملت را به آرامش و حفظ نظم دعوت مي نمايم تا بتوانند حقوق و مطالبات خود را که از اعظم آنها راي و انتخابشان مي باشد از مجاري قانوني و آگاهي دهنده عينيت بخشند .
و اميدوارم در اين موقعيت حساس و بهت زدگي جمعيت ها و توده هايي از مردم بتوانيد با توکل به ذات باري تعالي و حمايت توده هاي مردم و دانشگاهها و روحانيون معظم از جمله مجمع روحانيون مبارز تهران و مجمع محققين و مدرسين قم ـ که همه آنها ازبزرگان علم و تحقيق ميباشندـ و صدها و هزاران بزرگ ديگر از حوزه هاي قم و سايرحوزه هاي علميه (حفظها الله عن الحدثان) با حفظ طمأنينه هميشگي، همبستگي و وحدت ملت و حقوق آنها را تامين نماييد که تنها عامل سعادت، اتحاد و وحدت کلمه وکلمه توحيدلااله الاالله است .
دوشنبه 25/3/ 1388هجري شمسي
مطابق با 21جمادي الثاني 1430هجري قمري
قم المقدسه - يوسف صانعي