نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

 

عجب! نمی دانستم به احمدی نژاد رأی داده ام!

  خبرگزاري انتخاب :عجب! شنیدید؟ کلهم، یعنی همگی مان جمعه 22 خرداد به احمدی نژاد رای داده بودیم! خودمان هم نمی دانستیم، سندش هم وزارت کشور داره جزء به جزء رو می کند

 

خبرگزاری انتخاب:

image

یکی از خوانندگان انتخاب نوشت:

عجب! شنیدید؟ کلهم، یعنی همگی مان جمعه 22 خرداد به احمدی نژاد رای داده بودیم! خودمان هم نمی دانستیم، سندش هم وزارت کشور داره جزء به جزء رو می کند!


در جهل مرکب بودم، تا الان فکر می کردم، خودم، مادرم، خواهرهایم، همسرم، خانواده همسرم، خاله ها و دایی ها و عمه ها و اصلا محله مان رای داده ایم به میرحسین موسوی، ولی نگو رأی داده بودیم به احمدی نژاد، به جان وزارت کشور و آقای دانشجو! به جان آقای محصولی!


همه آنهایی هم که توی خیابان ها جیغ و هوار می کشیدند برای موسوی، همه شان تنها فکر کرده بودند رای داده اند به موسوی ولی نگو رای داده اند به احمدی نژاد! اصلا مهم نیست خودشان ندانند، یا تعجب کنند، وزارت مهم و معتبر! کشور که مو لای درزش نمی رود، دارد این موضوع را اعلام می کند. اینطوری که اعلام هم می کند احتمالا شمار آرا از تعداد واجدین شرایط هم رد می کند، شاید یک 70-80 میلیونی رای داده باشند به احمدی نژاد.


دست مریزاد به وزارت کشوری ها که اینقدر سریع رای ها را می شمارند، اینقدر سریع که خسته شدند، بعد گفتند نیم ساعت یکبار نمره هامونو که خیلی دقیقا رو می کنیم.


آخرین اخباری که به دست من رسیده مبنی بر این موضوع است که وزارت کشور اعلام کرده که علت شمارش سریع آرا این است که دکتر کردان دارد ذهنی حساب می کند. شاید هم! والله به مغز کوچک ما که این چیزها نمی آید.


در زیمباوه هم 10-20 درصد مردم هستند که به موگابه رای نمی دهند اما بعدا در شمارش آرا مشخص می شود که آنها هم رأی داده بودند به موگابه، اما ماشالله تولرانس انتخابات ایران 60-70 درصدی می شود. الان 60-70 درصد جامعه مانده اند که واقعا به موسوی رای داده بودند یا نه همانی است که وزارت کشور می گوید و به احمدی نژاد رای داده اند! خدا عالمه!