نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

  ـ  22 خرداد 88

حمله به ستاد اصلاح طلبان حامی موسوی ، ضرب و شتم هنرمندان

 حامی موسوی و فیلترینگ سایت ها

به نقل از سايت سرو

 

دقایقی پیش گروهی با بی سیم که مدعی بودند از دادستانی تهران هستند به ستاداصلاح طلبان حامی مهندس موسوی حمله کرده و اعضای آن را که تعداد زیادی از هنرمندان نیز آن جا بودند مورد ضرب و شتم قرار دادند .
این گروه به هنرمندان شناخته شده سینما که ان جا بودند توهین کرده و به ضرب و شتم آنان پرداختند. دقایقی بعد پلیس 110 رسیده و ضاربان را دستگیر کرد . مریلا زارعی و منیژه حکمت از جمله هنرمندانی هستند که مورد ضرب و شتم واقع شده اند . بنا بر این گزارش گروه دیگری از هنرمندان نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.
کارشناسان معتقدند که چنین حرکت های تندی هنگامی افزایش می یابد که رقیب خود را شکست خورده می بیند . بنا به گزارش های رسیده از اقصا نقاط کشور ، پیروزی مهندس موسوی در دور اول قطعی است و تحرکات اخیر حاکی از عصبانیت رقیب است .
این گزارش ها می افزاید که در یک اقدام غیر قانونی تمامی سایت های خبری حامی مهندس موسوی فیلتر شده و با ارسال پارازیت قوی تلویزیون های ماهواره ای کور شده اند . برخی از کارشناسان نگران اند که این تحرکات سرآغاز تقلب گسترده برای تغییر آرای ملت باشد . رای مردم امروز در صندوق ها مهندس موسوی است . این خبری است که که از اقصا نقاط کش.ر به گوش می رسد و وجود سایت های غیر دولتی می تواند در اطلاع رسانی برای کسانی که قصد تقلب دارند ، روشنگر و مانع باشد.

سایت یاری در این باره نوشته است : دقایقی پیش عده‌ای از لباس شخصی‌ها که بیسیم و گاز فلفل به همراه داشتند به ستاد اصلاح‌طلبان حامی میرحسین حمله کردند.

بعد از این حمله حاضران در ستاد عده‌ای از این افراد را حبس کردند که گروه فشار نیز اقدام به پراکندن گاز فلفل در ساختمان کردند.

هم‌اکنون نیروی انتظامی وارد ساختمان ستاد شده است و در حال دستگیری این افراد است.

به نظر می‌رسد این از اولین نشانه‌های شکست اقتدارگرایان در انتخابات است.

گفتنی است این افراد13 نفر بودند که 11نفر آنها دستگیر شدند و نیروی انتظامی در حال تهیه صورت جلسه است.

ستاد اصلاح‌طلبان حامی میرحسین موسوی با اشاره به تماس‌های مکرر با پلیس 110 و عدم اعزام نیروی کمکی اعلام کرد که تا سردار رجب‌زاده رئیس پلیس‌تهران بزرگ به محل حادثه نیاید آن‌ها را تحویل دو نیروی انتظامی حاضر در صحنه نمی دهند.

این افراد سه اسلحه به همراه داشتند و ادعا می‌کنند که حکم دارند اما در برابر اصرار مسئولان ستاد و نیروی انتظامی مبنی بر ارائه حکم ادعایی هیچ حکمی ارائه نمی دهند.