نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

 
باز هم دروغ گفت!

امشب در آخرین نطق تلویزیونی‌

 باز هم دروغ گفت

زمان انتشار:پنجشنبه 21 خرداد 1388 - 00:53:10

به نقل از سايت قلم

                                  http://www.ghalamnews.ir/   

 

قلم - محمود احمدی‌‌نژاد در آخرین نطق تلویزیونی که با حمایت صداوسیما برایش فراهم شد امشب نیز ضمن تکرار اتهاماتش بر علیه اشخاص مختلف، عنوان کرد که سی‌دی سخنرانی‌هایش هم دروغ است!
 

به گزارش قلم‌نیوز، نطق تلویزیونی احمدی‌نژاد به مدت 19 دقیقه حوالی ساعت 22:45 چهارشنبه شب از شبکه سوم سیما پخش شد.
او اول در برابر اظهارات مهندس موسوی، مهدی کروبی و محسن رضایی که به انتقاد از عملکرد دولت نهم و وعده‌های خیالی آن در روزهای قبل پرداخته بودند بدون آن که از کسی نام بیاورد پرداخت و مدعی شد: برای این که بدانیم چرا فقط به من حمله کرده‌اند چند دلیل دارم؛ اول این که عملکرد دولت نهم بسیار درخشان بوده و اینها آمار و ارقامی برای گفتن جلوی ما نداشتند. دوم این که در این 4 سال آنقدر کار کرده‌ایم و افتخارات داشته‌ایم مثل هسته‌ای و فضایی که این افراد در آنها شریک نبودند بلکه مقابلش هم ایستادند.
احمدی‌نژاد ادامه داد: سومین دلیل آنها از حمله  به من (!) این است  که مسئول  گذشته‌اند و وقتی معلوم شود در این 4 سال اینقدر کار می‌توان کرد، بنابراین بقیه سالیان قبل زیر سوال می‌رود. چهارمین علت هم آن است که آنها دنبال جنگ روانی‌اند. برای این کار از تهمت و دروغ‌های مختلف برای مشغول کردن ذهن‌ها بهره می‌گیرند.
این کاندیدای اصولگرایان دولتی، بدون هیچ اشاره‌ای به اشکالات و اشتباهات دولت نهم، درباره ماجرای اتهام زنی‌هایش طی مناظرات این چند شب تصریح کرد: هر کاری در حق من کرده‌اند، آنها را بخشیده‌ام اما سرانجام به نقطه‌ای رسیدم که دیدم حقوق ملت ضایع می‌شود.
احمدی‌نژاد دلیل دیگری هم آورد؛ آنها (منتقدان دولت نهم) در جلسات مختلفی تصمیم گرفته‌اند آنقدر با حجم تبلیغات بالای خود بگویند احمدی‌نژاد دروغگو است که مردم فکر کنند آنها راست می‌گویند و من دروغ می‌گویم! باید بگویم دروغگو کسی است که خائن است. دروغگو اصلا درون مردم نمی‌رود.
او مسائلی مثل هسته‌ای شدن، فضایی‌شدن، درج 20 هزار مقاله علمی در جهان، راه آهن شیراز، آسفالت روستاها، سه برابر شدن ظرفیت تحصیلات تکمیلی، 1500 مدال ورزشی و...را دلیلی بر دروغگو نبودن این دولت خواند و همچنان مدعی شد: گفته‌اند ما بی‌ادبی کردیم. دولت به چه کسی بی‌ادبی کرده است؟ معلوم است که اگر کسی به بیت‌المال دست‌درازی کند با او برخورد خواهیم کرد. احمدی‌نژاد البته نگفت که کدام یک از کاندیداها به بیت‌المال دست انداخته‌اند؟!
او همچنان افزود: خدا شاهد است که در مناظرات خیلی حرف‌ها داشتم که به خاطر خرد نشدن شخصیت طرف مناظره آنها را نگفتم. این که گفتم خانم رهنورد تخلف آموزشی و تحصیلی در طی کردن مراتب علمی داشته (!) و پرونده دانشگاهی او را نشان دادم که تخلف کرده و ظرف 3 سال هم استادیار شده و هم دانشیار(!) این بی‌ادبی است؟!
او همچنان با متهم کردن دانشگاه آزاد به ناتوانی در خدمت به دانشجویان ادامه داد: این پول دانشگاه که باید خرج مردم شود چرا باید خرج انتخابات شود؟!
احمدی‌نژاد همچنان مدعی شد که سی دی فیلم سخنرانی‌هایش (90 سیاسی) که اخیرا در سطح جامعه پخش شده، دروغ، جعلی و برید بریده جملات او از سخنرانی‌های مختلف است! او عنوان کرد: معلوم است وقتی جملاتم را بریده‌اند و به هم چسبانده اند، یک چیز خنده‌دار و مسخره از آب در می‌آید!
این کاندیدای اصولگرایان دولتی همچنان اتهامتش را برعلیه مسئولان کشور ادامه داد: دیشب گفته شد که جداول و نمودارهایم در تورم و ضریب جینی دروغ است و فساد اداری هم بالا رفته است. اینها دروغ است. شرکت‌هایی که این آمار را برآورد کرده‌اند و آقایان با استناد به آنها آمار ما را دروغ خوانده‌اند، غیرعلمی و متعلق به 4 شرکت اروپایی و آمریکایی است که متعلق به صهیونیست‌هاست. این مرکز هم بین‌المللی نیست.
سرانجام این کاندیدا مدعی شد: آنها باورشان شده که صحنه را واگذار کرده‌اند و بازی را باخته‌اند! به همین خاطر می‌خواهند آشوب ایجاد کنند. اما ملت! شما آرامش‌تان را حفظ کنید. من از همه جوانان و مردم عزیز می‌خواهم که این چند روز باقی‌مانده را به آرامی بدون هیچ درگیری و ناآرامی صبر و تحمل کنند!

البته محمود احمدی‌نژاد در این نطق تلویزیونی همچنان بر خلاف نظر سازمان بازرسی دروغ گفت. طبق اخباری که منتشر شده، سازمان بازرسی کل کشور به عنوان یک مرجع رسمی نظارت و بازرسی قضایی با بررسی پرونده تحصیلی دکتر زهرا رهنورد، مراتب ارتقا و اخذ مدرک تحصیلی وی را مطابق روال قانونی دانسته است. اما همچنان احمدی‌نژاد روند تحصیلی و علمی دکتر رهنورد را خلاف قانون خواند.
همچنین رییس دولت اصولگرایان نهم اصلا درباره ادعاهای دروغ طرح شده که بارها مورد تکذیب وزارت امور خارجه انگلستان قرار گرفت توضیح نداد که چرا مدعی بود تونی بلر برای آزادی افسران دستگیرشده جاسوس از او معذرت خواهی کرده است!
او همچنان نگفت که آیت الله جوادی آملی ادعای او درباره "هاله نور" را مورد انتقاد قرار داده است.
احمدی‌نژاد همچنان نگفت که چرا برخلاف آمار اعلامی‌اش که مدعی شده بود تورم در این دولت 14- 15 درصد است، بانک مرکزی همین دولت این آمار را 24-25 درصد اعلام کرد؟ و بعد از رسوایی جدید، صفحه یادشده که هم اینک موجود است را از سایت بانک مرکزی حذف کرد؟!...او خیلی چیزها را توضیح نداد. مثل این که آیا قطار شیراز اصلا قابل حرکت است. مثل این که گزارش مجلس در سال 87 مبنی بر 1400 تخلف دولت در بودجه دروغ بوده؟

بنابراین گزارش در زمانی که فیلم احمدی‌نژاد از تلویزیون پخش می‌شد جمعیت انبوه چندهزار نفری از جوانان و دانشجویان تهرانی در خیابان‌های ولیعصر، بلوار کشاورز، ونک و... در تجمعات‌شان شعار می‌دادند: دروغ ممنوع!