نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

 

بيانيه سازمان سوسياليست های ايران

درباره انتخابات دهمين دوره  رياست جمهوری

سازمان سوسياليست های ايران ـ سوسياليست های مصدقی ، عملکرد دولت احمدی نژاد در رابطه با چگونگی  روند برگزاری انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری، اقدامات خلاف قانون نمايندگان هيئت های نظارت منصوب شده از سوی شورای نگهبان و مقامات وزارت کشور و جلوگيری از حضور نمايندگان کانديداها در بسياری از حوزه های انتخاباتی  و دستبرد به آراء مردم و تقلب درهنگام شمارش آراء و زير پا نهادن خواست مردم شرکت کننده در انتخابات به نفع احمدی نژاد را شديدأ محکوم می کند!  

ما سوسياليست های مصدقی از خواست ابطال انتخابات و برگزاری مجدد آن ــ انتخابات بدون تقلب و بدون قانون شکنی ــ ، خواستی که از سوی آقايان ميرحسين موسوی و مهدی کروبی و بخش بسيار بزرگی از مردم ايران مطرح شده است ، پشتيبانی می کنيم!

ما سوسياليست های مصدقی همچنين کشتار، ضرب و شتم هموطنان معترض به اين تقلبات را شديدأ محکوم نموده و خواستار آزادی فوری تمام بازداشت شدگان اين تظاهرات وفعالين سياسی که در رابطه به اعتراض و مخالفت آنها با تقلبات دولت دستگير شده اند، می باشيم!

دولتی که با توسل به تقلب ، سرکوب و بازداشت مخالفين نظری خود ، سعی می کند نطرات و عقايد خود را بر ملت تحميل کند و کوچکترين ارزشی برای مخالفين خود قائل نمی شود و آنها را «خس و خاشاک» می نامد، بهيچوجه نمی تواند خود را نماينده واقعی ملت ايران بداند!

 

 ننگ و نفرت بر حکومت خدعه و نيرنگ احمدی نژاد!

زنده باد آزادی و حکومت مردم سالاری

 

سازمان سوسياليست های ايران

٣١ خرداد ١٣٨٨ برابر با ٢١ /٦/٢٠٠٩ 

socialistha@ois-iran.com

www.ois-iran.com